2017. március 16., csütörtök

Az álmom most vált igazán valóra.

Ez a kenyér, annyira szép lett, hogy magam is csodálkozom!
Tökéletes külső, isteni belső.
Még pár héttel ezelőtt úgy gondoltam álom marad számomra a kovászos kenyér sütés.
Mostanra túl vagyok a kovász készítésen, és jó pár sütésen. 
Forraltam házi tejet, kihűtöttem és a tej-főlt bele tettem a kenyérbe.
Az álmom most vált igazán valóra, ez a kenyér maga a csoda!
pattogott ropogott, látszik is az eredmény, nagyon szépen cserepesedett.
Ritkán fordul elő velem, de ezt a kenyeret szó szerint sajnáltam megszegni, nagyon ráparancsoltam férjemre, hogy: nagyon szépen szegd meg! 
A bélzete is tökéletes, jól eltaláltam, hogy mikor mehet a sütőbe. 

Na nem ájuldozok tovább, mert a fotók is beszédesek!








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...