2017. március 12., vasárnap

Hét éves a blogom.

2010 február 10.-e a kezdet.

Hihetetlen, hogy már hét év telt el a blog indulása óta.
Nagyon szerettem sütni és már időm is volt, így kedvet kaptam első sütéseimtől, amit mindenki megdicsért és örömmel fogyasztott a családom.
Közben kaptam egy fényképezőgépet és letudtam fotózni a sütéseimet.
Gondoltam készítek egy blogot, ahova felrakom a képeket és recepteket, hogy maradandó legyen.
Mára nagy örömömre sokan látogatnak erre az oldalra, tetszésüket fejezik ki és sok kérdést tesznek fel sütéssel kapcsolatban.
Nagyon sokan küldik a fotókat, kenyerekről, kalácsokról, amit a receptjeim szerint készítenek el.
Többször voltam már kenyérsütő versenyen, bemutatókon  és iskolákban is sütöttem gyerekekkel.
Több cikk megjelent már rólam különböző újságokban.
Rádió riportot is készítettek már velem kenyér és kalács sütési tapasztalataimról.
Sokan elkezdték már ismerőseim közül is a kenyérsütést de bánatomra kevesen lettek kitartóak és abba hagyták.
Mi már hét éve házi kenyeret eszünk, nem vásárolunk boltban.
Kérdezik, nem unom már a kenyérsütést? Ezt nem lehet megunni, azt sem bánnám ha minden nap sütni kellene.
Szeretettel várok mindenkit, aki megtisztel látogatásával!
Látogatóim a mai napig: 671,579
Köszönöm szépen mindenkinek!❤

Napi legtöbb oldal megjelenítés: 5148

A legtöbbet látogatott bejegyzésem: 9227

Rendszeres olvasóim:423
Köszönöm, hogy olvastok és figyelemmel kíséritek munkáim!

Oldalak, ahol megtalálható vagyok:

Facebook

Kenyerek és kalácsok a konyhámból.

Pinterest.

Pár fotó az első munkáimról.

Ez volt a kezdet, első kenyerem.


Első kalácsom ami adta az inspirációt a további kalács sütéshez!







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...