2013. október 10., csütörtök

Birsalma-alma és alma sajt.

Ma birsalma-alma és alma sajtot készítettem. 
Összedaraboltam a a gyümölcsöt ,birsalma és alma felesen, héjasan, majd  beleraktam egy edénybe, ami befér a gázsütőbe. Öntöttem alá fél pohár vizet. 
 Közepes lángon sütöttem négy órán keresztül, néha megkavartam és kiengedtem a gőzt a sütőből.
A másik verzió pedig az alma sajt. Nagyon finom Jonatán szerű almánk van, ami kicsit férges, de felhasználható. 
Összedaraboltam héjával együtt és edényben pároltam. Mikor megpuhult, tettem bele cukrot (1 kg almához 50 dkg cukor)+ 3-4 kanál darabos diót.
A cukorral együtt még 40 percig főztem, majd formába raktam. 
Holnap kiborítom a formából és rácsra téve szikkasztom. 
Majd beszámolok a végeredményről is.




 A sütőben nem sült le az aljára az edénynek. Picit körbe de az nem vészes. Nem szokás a mosatlant megmutatni de sokan félnek a sütőben való készítéstől, mert azt gondolják le ég nagyon.


Hát itt a bizonyíték! 


És itt az alma sajt, szép piros.

                                                                Ez mind alma sajt.
                                                          A mai munkám gyümölcse!


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...