2013. október 4., péntek

Benjy.

Én a Penny előtt lettem kidobva,2008 február végén.  Négy hétig a bevásárló kocsik alatt húztam meg magam. Mindenkitől féltem. Erőszakkal kihúztak a kocsik alól, most már tudom jól tették. Új gazdám lett, nagyon szeretnek. Hűséggel, szeretettel hálálom meg, hogy befogadtak. 

Hogy kerültem a Penny elé?
A Pennys lányok látták, hogy jött egy gyors autó és kidobtak engem az útra. Nagyon sírtam és bemenekültem a bevásárló kocsi sor alá. Hoztak nekem egy dobozt és ennivalót. Nem engedtem senkinek, hogy megfogjanak. Már alig tudtam bemászni a kocsik alá, hiszen növésnek indultam és nem fértem el csak hasalva. 
Új gazdámék nagyon akartak engem és sok ember segítségével ,megfogtak.
Van nagy udvarom és sok szeretetet kapok. Ami a legfontosabb,
hűségesek maradunk egymáshoz, amíg csak élünk!





















6 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon szép kutyus és milyen jó hogy ilyen jó gazdával találkozott Benjy!Nagyon sokáig örüljetek egymás társaságának azt kívánom!

Atkáriné Terike írta...

Köszönöm szépen Éva! Imádjuk egymást.

藤 / Merry írta...

Gyönyörű kutyus, örülök, hogy sok társával ellentétben jól alakult a sorsa. :)

Atkáriné Terike írta...

Köszönöm Merry! Én mindig kicsi méretű kutyát szerettem volna, de a sors úgy hozta, hogy kettő nagyméretű lett. Nem bánom és imádom őket.

baratella írta...

Sok ilyen jólelkű embert szeretnék,legyen sokáig örömötök egymással.Nálad az állatok jó helyen vannak, ők szerencsések.

Atkáriné Terike írta...

Köszönöm Baratella! Remélem még nagyon sokáig tudunk egymásnak igaz szeretetet adni!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...