2011. március 10., csütörtök

Segíteni akarok!


Segíteni akarok
másoknak, akik a cukorbetegséggel együtt kell, hogy éljenek!

Több mint 10 éve szedek gyógyszert a cukorbetegségemre. Eddig nagyon jól be tudtam tartani az étrendet, de mostanában felborult valami és a kevés étkezések után is 10-15 - fölé emelkedett a cukor szintem. Nagyon keveset tudtam reggelizni és a reggeli után órákig rossz volt a közérzetem a gyógyszer beszedése mellett.
Általános rossz közérzet, remegés, idegesség érzés és hangulatromlás.
Ez mind egyszerre. Dél feléig, eltartott a rossz közérzet.
Kevés ennivalótól is megemelkedett a cukorszint. Délutánra nagyon fájtak a szemeim, alig tudtam nyitva tartani őket.
Ismerősöm ajánlotta nekem az Oxigénes vizet. Annyi sok gyógyító terméket kínál a mai piac, hogy már undorunk van egy-egy új termék hallatán.
Eddig nem hittem semmilyen gyógyszeren kívüli hókusz- pókuszban.
Mind egy kalapba tettem és eltoltam magamtól.
Viszont kevés gondolkodási idő után rászántam magam az oxigénes víz fogyasztására, hiszen ez csak víz! Bajom nem lehet tőle!
Semmi bajom nem lett tőle, viszont boldogabb ember lettem általa!
Négy hete iszom rendszeresen és mintha kicseréltek volna.
A délelőtti rossz közérzetek teljesen megszűntek. A cukor szintem azóta 7,5-nél nem emelkedett magasabbra. A délutáni szemproblémám, elfelejtettem.
Kell ennél több?
Magam is hihetetlennek tartom, de semmi más változás nem volt az életemben, mint, hogy iszom az oxigénes vizet.
Mondhatnám azt is, hogy más ember lettem!
Persze a szigorú diétámat nagyon betartom és számolom a szénhidrát bevitelt.
A jó hangulatom visszatért, hiszen nem érzem a szörnyű kínzó idegességhez hasonló rossz közérzetet.

Nem akarok senkit rábeszélni a víz ivására, de én teljesen biztos vagyok abban, hogy nekem nagyon sokat segít!
Akik hasonló cipőben járnak, mint én, azok biztos elkövetnek mindent annak érdekében, hogy napjaik könnyebben és jó közérzettel teljenek el.
Boldog lennék, ha mások is boldogabbak lennének! Csupán ez vezérelt erre a rövidke bejegyzésre!
Az
OXIMIX-
ről itt olvashatsz bővebben!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én a hajlam és az elindult folyamatok miatt vagyok kénytelen diétázni, szénhidrátszegényen étkezni. Sokszor gondoltam arra, amikor olvasgattam a bejegyzéseidet, hogy ha én ilyen szépeket és finomakat sütnék, nem lennék képes tartani magam az étrendemhez... Most tehát megdöbbentem, és mélyen meghajolok előtted, hogy te ezt így is bírod!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...