2011. március 4., péntek

És most, kaptok egy katonát!



9 megjegyzés:

MJ írta...

Jelentem ez nagyon tavasziasan "guszta".

Joe bácsi írta...

Leginkább a lila hagymára mosolyogtam egy jót, mert éppen tegnap mondtuk Enikővel, hogy régen ettünk... Köszi!

baratella írta...

Egy!Kettő! Végül négy katona,hamm bekapom, talán elég lesz?

Terike írta...

MJ.
Tudom mennyire várjátok a tavaszt! Persze én is!

Joe bácsi:
Nem is a szalámira kacsintgattál?
Persze így tél végén nagyon kell a vitamin. Nagyon szeretem én is a lilahagymát.


Ella:
Nem elég négy katona?
Küldök egy egész hadsereget!
Van még katonám!

Compot írta...

Nagyon fincsi, amit mutatsz! Szalámival, hagymával, paprikával, pont így! Köszönöm!

Kati írta...

A magad sütötte kenyereket
csak csodálgattam, de ez a kis "kóstoló" kedves volt tőled,
köszönöm szépen, hmm, de finom :)

autumn írta...

Kedves Terike! Biztosan láttad már, hogy Te vagy az Online Vacsoracsata 5. hetének egyik játékosa! Kérlek nézd meg a blogom! Sok sikert és jó játékot kívánok!
Üdv,
Kutya és Konyha

Belinda írta...

Azonnal megyek reggelizni!:)

Terike írta...

Örülök,hogy ízlett mindenkinek! Egészségetekre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...