2011. január 26., szerda

Köszönöm!



Egyszerre öt díj!

Köszönöm
Girának
autumnnak
gondaanyunak
Valinak
és
Zsuzskának

Egy napon ennyi díj, nagyon örülök, hogy elismerik a munkámat. Boldog vagyok, hogy engem választottak.

Nem küldöm tovább, hiszen nagyon sokan megkaptátok már ezt a díjat. Esetleg aki még nem kapta meg, az most tőlem fogadja szeretettel!




Még egyszer köszönöm, és további jó blogolást kívánok mindenkinek!

Viszont a hetes pont szerint, elárulok magamról hét dolgot!


1. Boldog házasságban élek 38 éve.

2. Több mint egy éve vagyok itthon és még mindig nem teltem be azzal a tudattal, hogy szabad vagyok és nem dirigál nekem senki. Nagyon szeretem az otthonomat és nehezen mozdulok ki.

3. Nehezen viselem el az emberek önző, gyűlölködő viselkedését.

4. Szeretek egyedül a természetben barangolni, mert ott megnyugszik a lelkem.

5. Szeretek az emberek szemébe nézni!

6. Nagyon szeretem az állatokat és megteszek értük mindent!

7. Azt kívánom magamnak, hogy családom szeretete mindig védjen meg ebben a SZÖRNYŰ VILÁGBAN!!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...