2010. szeptember 23., csütörtök

Négy hét a bevásárló kocsik alatt.



Én a Penny előtt lettem kidobva, négy hétig a bevásárló kocsik alatt húztam meg magam. Mindenkitől féltem. Erőszakkal kihúztak a kocsik alól, most már tudom jól tették. Új gazdám lett, nagyon szeretnek. Hűséggel, szeretettel hálálom meg, hogy befogadtak.

Hogy kerültem a Penny elé?
A Pennys lányok látták, hogy jött egy gyors autó és kidobtak engem az útra. Nagyon sírtam és bemenekültem a bevásárló kocsi sor alá. Hoztak nekem egy dobozt és ennivalót. Nem engedtem senkinek, hogy megfogjanak. Már alig tudtam bemászni a kocsik alá, hiszen növésnek indultam és nem fértem el csak hasalva.
Új gazdámék nagyon akartak engem és sok ember segítségével ,megfogtak.
Van nagy udvarom és sok szeretetet kapok. Ami a legfontosabb,
hűségesek maradunk egymáshoz, amíg csak élünk!

5 megjegyzés:

Vali írta...

Én nem tudom, hogyan tehetnek ilyet az emberek. Meddig tartott volna egy menhelyig elvinni. Igaz az sem tökéletes megoldás. Ha nem lett volna valaki ilyen rendes, hogy befogadja, akkor mi lett volna szegénnyel?

Vali írta...

Ráadásul gyönyörű ez a kutya.

Atkáriné Terike írta...

Igen felfoghatatlan! Szerencsére arra jártunk és sikerült megfogni.
Persze az is felfoghatatlan hogy négy hétig egy bolt előtt sínylődött és senki nem tettt semmit. Nagyon szeretjük és nem adnánk semmi pénzért!!

Kőrösi Mercédesz írta...

De jó h hozzátok került!

Atkáriné Terike írta...

m! Bizony nagyon jó és imádjuk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...