2017. január 25., szerda

Pimpi beteg.

Fagyos reggelen szédelegve jött elém, nem tudott állni a lábán, eldőlt és nem evett.
Nem tudom mi lett a baja de egy biztos, majdnem megfagyott.
A lábai nagyon hidegek voltak, szinte teljes kihülés. Azonnal be a fürdőszobába, meleg takaróba csomagoltam. Jó fél óra után kezdett mocorogni. Készítettem neki egy dobozkát amiben lakik és azóta bent van a lakásban, hiszen nagyon hideg van kint és ő lábadozik. 
Három napig csak vizet ivott és nem evett semmit.
 Vizet is úgy ivott ha elé tartottam az ivóedényét.  A negyedik nap a vizes edény helyett a gabona magokkal teli edényt tettem elé és bele dugtam a csőrét, gondoltam így talán enni fog. És lássatok csodát! Őrűlt módon kezdett enni, nagy boldogságomra. 
Ekkor jöttem rá, hogy szegénykém alig lát, azért nem evett eddig, mert nem találta a magokat.
Ma már jó erőben van, tud állni is és a magokat már ki kaparja a tálból . 
Búza, napraforgó, kukorica, borsó, sok finomság.  
Nagyon örülök, hogy nem pusztult el.
Gondoskodásra szorul, nem dobhatjuk ki.








Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...