2012. január 7., szombat

Tepsis finomság. Fotókkal mondom el.

Végy egy tepsit.
Alól savanyú  káposzta.
 Káposztára a hús és a fűszerek. Só, bors, delikát, fokhagyma. + Fél vöröshagyma egy kanál zsíron megdinsztelve.


 Húsra a füstölt kolbász.
 Kolbászra ismét a káposzta.


A szalonna alatt megkentem ételízesítős tejföllel amibe én egy tojássárgáját kevertem .
Majd beborítottam alufóliával. Mehet a sütőbe.

Mikor megpuhult minden, levettem a fóliát és pirosra sütöttem.


  Fenséges egytálétel. 


4 megjegyzés:

Zsóka írta...

Terike ez nagyon guszta, és különleges étel, ki fogom próbálni.

Hobbychef írta...

Ez tényleg fenséges, s bagyon guszta. A fotók pedig többet mondanak minden szónál.

Icus írta...

Terike, ezt mindenképpen ki fogom próbálni. Köszi a receptet.

Névtelen írta...

Ez annyira kreatív, tökéletes és gyönyürű étel, hogy delikát nélkül készíteném. Mindent úgy csináltam, ahogy írtad (ételízesítő nélkül) egyrdül a hússzeleteket pirítottam meg mágocsi hidegen préselt olajban, majd a továbbiakban ahogy leírod...
Fenséges!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...