2012. január 12., csütörtök

Csak egy kis jel kellene!




Kedves Olvasóim! 
                           Ti hogy gondoljátok?

Boldog vagyok, mert olvasni,  209-en jártok hozzám!  Nagyon köszönöm mindenkinek!

Tudnotok kell, hogy (majdnem) minden nap benézek én is hozzátok, sokszor észrevétlenül. Egyszerűen  lehetetlen  mindenkihez eljutni .  Pedig nagyon jó lenne!
Minden olvasónkkal jó lenne minden nap  kontaktusban lenni, pár szó erejéig, de ez nem férne bele egy napba. 
 Megjegyzés nélkül viszont úgy tűnik, hogy elhanyagoljuk egymást. 
Már annyit törtem a fejem, hogyan tudnék jelet adni, mikor meglátogatok egy oldalt? Tudatni,hogy ott jártam!
Az meg illetlen, hogy egy üres megjegyzést küldjek.
Nekem sokat jelentene, ha megjegyzés nélkül is tudnám, hogy ki járt nálam!

Most már tudjátok, sok esetben észrevétlenül, de figyelemmel kísérlek benneteket!

Kíváncsi vagyok véleményetekre!


Szeretettel várlak benneteket!

13 megjegyzés:

Gerdi írta...

Kedves Terike, én minden egyes új bejegyzésednél itt vagyok, időnként tudatom is veled. De amint írod, lehetetlen mindenkinél megjegyzést hagyni. Rengeteg időbe telne. Nem vagy egyedül ezzel a gondoddal.
Egyszavas elismerés is okozhat szép pillanatokat...
Én maradok továbbra is csodálód!

Atkáriné Terike írta...

Köszönöm Gerdi!
Várlak szeretettel!

nöné írta...

Minden egyes új bejegyzésnél itt vagyok. Imádok gyönyörködni az Állatkáidban, a pékáruidban. Sőt, ifjabbik leányzómnak is mindig megmutatom az állatkás, különösen a cicás fotóidat, videóidat. Kommentet pedig igen ritkán hagyok. Bocsánat érte!

Culinaria Ungaria írta...

Kedves Terike!
Nem kell ám emiatt aggódnod, nem az a lényeg, hogy mindig kommentárt hagyjunk az adott oldalon. Èn pl. nem mindig kapok, de ha igen, akkor annál inkább örülök neki!
Èn is gyakran benézek hozzád, és csodálom a müveidet!! Csak így tovább, büszke lehetsz magadra! :-)

Éva írta...

Sokszor nézek be hozzád én is csodállak és gyönyörködöm az állatkáidban! Ezután is figyellek úgy süssed a kenyereket meg a szép sütiket !:-))

MJ írta...

Időben megoldhatatlan feladat minden alkalommal írásban nyomot hagyni. Sajnos ez van. Attól még jövök. :)

trollanyu írta...

Terike, szerintem is lehetetlen mindig mindenhol kommentelni:) Ahhoz már hivatásos blogolvasónak kéne lenni, ami egy nekem tetsző foglalkozás lenne:) Én is mindig benézek hozzád:)

mandala írta...

en is ere gondoltam a napokba , fekete macaront csinaltam es 300 -an neztek meg de senki nem irt semmit, ez nagyon furcsa, en be szoktam nezni hozad irtam is neked comentet!
nagon szepek a muveid !

csipike írta...

Időhiány, legalábbis nálam, annak is örülök ha este 10-kor gép elé tudok ülni és gyorsan átfutom ami érdekel. A statisztikából úgyis látom, hogy mennyien látogatják, néha meg is lepődök, hogy a google sok témára kidobja a blogom.
Háttérből sokan olvassák a blogokat, nem csak blogírók ;-)

ingyom bingyom írta...

Igazad van néha én is hiányolom a kommenteket, (mert ha jön véletlenü, mintha hájjal kenegetnének), de annyi blogra eljutok általatok én is, hogy hiába grafomán hajlamom, annyi billentyű nincs a gépen, egy hű, meg hajaj tényleg nem elég.
Látod azért egy felhívás mindig eredménnyel jár.
Maradok tisztelettel és csodálattal nálad állandó olvasó, és követő.
Mariann voltam!
És már megint szószátyár ! (No comment)

Vali írta...

Én is sűrűn járok feléd.

Atkáriné Terike írta...

Köszönöm kedvesek vagytok!
Szeretettel várlak benneteket!
Megnyugodtam mert Ti is úgy gondoljátok ahogy én.
Én is olvaslak benneteket és ha időm engedi,pár sort írok is!

Jó,hogy vagytok nekem!

M@rti írta...

Én is - én is!
Az előttem szólók mindent elmondtak! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...