2011. május 12., csütörtök

Rengeteg pici pókot láttam tegnap. Nekem nagyon tetszettek.



Hatbetűs etüd.
A pék pókja

Az apróka
pók-apóka,
s a porhanyó
potrohú
pókanyó
a pékségben
a szennyezett
mennyezetre
nyálból való
máló
hálót
font, -
pont.
A kópé
póknép
pótlék-
hálókat eresztve
keresztbe
a pókasztal fölött,
hálóból ebédlőt kötött.
Félt a péppel pepecselő pék,
hogy odapök
a pók,
illetve a liszttel
hintett púpos pépre tisztel.
Ezért leseperte az apróka
pókpárt a padlóra.
Csattant a fapapucs -
Fuccs!
Így járt pórul a két pupák
pék
pók.
Pukk.


4 megjegyzés:

Belinda írta...

Zseniális ez a vers, még nem is olvastam végig! A nagy reményű ifjú póksereg is rendkívül érdekes, sőt megkockáztatom, hogy dekoratív! :)

Belinda írta...

Upsz! megnéztem! Naná, hogy Romhányi! Ki más tud ilyet írni, mint a Rímhányó?:)

MJ írta...

Így képen nekem is. Nincs fóbiám, de megelégszem egy nagy keresztessel, mikor fennakadok a hálójában a bokrok közt. :)

Névtelen írta...

Ilyen pici cuki pókok nálunk is voltak. A múltkori hideg időben egy cserép virág egyik levele alatt kucorogtak összebújva, szerencsére az udvaron. Másnap meg akartam mutatni a lányomnak őket, hát már csak egy volt mutatóba, a többi kirajzott. Móni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...