2010. december 3., péntek

Gyorsan finomat!

Gyors édesség.



Valami finomat kívántam, de gyorsan!
Mi kell hozzá?
15 db babapiskóta
Fél bögre rumos tej
Fél bögre maradék száraz piskótadarabok
5 szem aszalt szilva, apróra darabolva
1 vanília puding +5-6 kanál cukor ( vagy édesítő)
Fél liter tej
2 db aszalt körte
2 kanál savanykás lekvár

Megfőztem a pudingot, majd langyosra hűtöttem
A babapiskóta felét megforgattam a rumos tejbe és egy jénai aljára raktam, kicsit távol egymáshoz.
Szórtam rá darabolt aszalt szilvát és a piskóta darabokat, majd ráöntöttem a pudingot. A többi babapiskótát is megforgattam a rumos tejbe és rányomkodtam a puding tetejére.
Kevés pudingot kentem a piskótára, és daraboltam rá aszalt körtét. Reszeltem csokit a tetejére és ment a hűtőbe.
2 kanál vegyes gyümölcslekvárt + 1 kanál vízzel felfőztem és kihűtöttem.
Evés előtt csorgattam rá a lekvárból.
Nagyon finom gyors csemege.
Máskor kipróbálom gyümölccsel, esetleg csoki krémmel is.
Biztos nem rontaná el kínáláskor egy kicsi tejszínhab sem!
Fantázia és kívánság kérdése, hogy mivel tálaljuk.




Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...