2012. november 7., szerda

Egy vallomás!

Ugyan senki nem vette észre, de ezek a kalácsok (csak) dekorációk. 
Kiállításra, készítettem és nagyon örülök,hogy kipróbáltam mert teljesen valódinak néznek ki! A receptet hoztam, igaz a Google fordítással, de értelmezhető!  Nekem nem kellett változtatni semmit rajta, tökéletes leírás! Persze a liszt milyensége és a tojások nagyságától is függ a víz mennyisége.


Tartós kalács recept.
Paolo mester tészta receptjét Fulgente tartozik, és egy különleges tésztát és csak dekoráció. Ezek a díszek, de nem eszem nagyon jól konzervált. Mester Fulgente mondta hogy meg kell őrizni 2 évig. Azt hiszem, ez azért van, mert a tészta tartalmaz ecetet.
Hozzávalók:
·                     1 kg liszt
·                     70 g napraforgóolaj
·                     3 közepes tojás
·                     150 gramm alma ecet
·                     225-250 g víz (I használt liszt felvenni különböző folyadékok 0-00 és használt liszt 250g víz
Keverjük össze a fentieket, és gyúrjuk ingedientele legalább annyi, hogy rugalmas tésztát. Tekerjük tésztát fóliába élelmiszer tésztát, és hagyjuk állni 1 órát.


 klaszterek vágjuk kis ovális alakú fogazott, hogy én a széleket ollóval. Csináltam kis golyókat a tésztából, hogy én elrendelte a felszínen az ovális, azt kente a tojássárgáját tejjel keverve sütött, és én a 180 fokra,



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...