2010. augusztus 22., vasárnap

Limara mostmár teljesen megfertőzött!


20.-án Makón voltam Limara kenyérsütő versenyén. Teljesen megbabonázott ahogy Limaráék sütöttek! Eddig is szerettem kenyeret sütni, de most már teljesen megfertőztek!
Ma megint szebb lett a kenyerem! Változtattam a recepten és több benne a BL 80-as liszt. Szerintem teljesen más mint az eddigiek. Nekem gyönyörű és a családom is gyönyörködik benne. Az íze meg csodálatos! Kicsit pirosabbnak látszik a fotó, mert vakuval készítettem. Gyönyörködjetek ti is! Kár hogy nem tudom szét osztani közöttetek!

9 megjegyzés:

Gizi írta...

GYÖNYÖRŰ!!!!!!:)

Vali írta...

Gratulálok a helyezéshez, megérdemelted.

Macus írta...

Jaj, de szép!!

Atkáriné Terike írta...

Mindenkinek köszönöm szépen!
Ez az oklevél sok energiát adott,és büszke vagyok rá!

Névtelen írta...

Tгilаstіn is reаlly reсоgnizeԁ to аid gеt rid of thesе mаrκs whiсh are сaused by
phyѕique buildіng and ρregnancy.


Also vіsit my websitе; http://www.prnewswire.com/news-releases/trilastin-review-and-latest-coupon-code-savings-released-at-awesomealldaycom-190256601.html

Névtelen írta...

Generally the flеx belt is а belt yοu
strap on аbout youг waist and threе ѕpecifіcаlly ρlасed ρads
are what enable contraсt your abs.

Mу homеpage; Http://Www.Thunderburn.Org/

Névtelen írta...

Incгeasingly pеrsοns aге аԁopting this technique which thеy're locating incredibly uncomplicated to practice.

My page http://Www.squidoo.com/flex-Belt-review-and-discount

Névtelen írta...

The state of the art flex belt, attempt it you will not regret it.


My site: Flex Belt Discount

Névtelen írta...

Relying on your scanner, you might have to power it on, or it might self-activate.
Dash Dyno can evaluate your car's gas economy and horsepower.

Also visit my website; obd ii software

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...