2019. január 3., csütörtök

Rizslisztes és kukoricalisztes kenyérlepény lisztérzékenyeknek!





15 dkg kukorica liszt
15 dkg rizs liszt
1 teáskanál cukor
1/2 teáskanál szódabikarbóna
1,5 teáskanál só
2,5 dl tej
2 tojás 
5 dkg olvasztott vaj
 pár szem tökmag napraforgó mag.

Lisztet, szóda port, vajat, cukrot, sót, tejet, jól ki kell kavarni, majd bele tenni a két tojás sárgáját is. A tojás fehérjét fel kell verni habnak és óvatosan bele forgatni a tésztába.
Nagyon laza lágy tésztánk lesz amit kanállal négy részre osztva sütőlapra halmoztam és eligazgattam lepény formára. Megszórtam magokkal.
190 fokra előmelegített sütőben sütöttem 25 percig. 
Kicsit féltem hogy ki kell majd dobni a sütésem de kellemesen csalódtam. 
Isteni finom lepény lett. 
Bármivel ehető, kenyér pótló. 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...