2017. január 24., kedd

Csíráztatott gabona felhasználásával készített édes lepény.

Hát elkészűlt a várva várt csíramálénk. Mondhatom tökéletes lett. Élvezet volt nézni ahogy rotyogott a sütőben és időről időre pirosodott a teteje. Köszönöm Gabriella Hegedűsné Valkai, hogy segítettél! Ez az ősi csemege csodálatos és nem is annyira nehéz az elkészítése. Az illata pedig a tavaszi búza tábla, illatára emlékeztetetett, így tél közepén kimondottan jólesett. 
Sok tapasztalatot is szereztem például, vastagabb több rétegű ruhával kell letakarni, hogy ne érje fény és sötétebb helyre kell tenni.
Először tepsire raktam de rájöttem, hogy áll alatta a víz, ami nagyon nem jó. Rácsra tettem ruhát és arra terítettem a búzát. Kicsit nagy lett a tepsi mérete is de sajnos ez az egy magasabb szélű tepsim van és fogalmam sem volt mennyire rotyog sütéskor. Ja és sajnos leragadt a tepsi aljára elég rendesen, így ahogy az öregjeink, az asztal közepére tesszük és mindenki kanalaz a maga kedvére. Érdemes volt és fogok még sütni máskor is! Nagyon boldog vagyok!





Terike Atkáriné fényképe.

Terike Atkáriné fényképe.

Terike Atkáriné fényképe.

Terike Atkáriné fényképe.

Terike Atkáriné fényképe.

Terike Atkáriné fényképe.

Terike Atkáriné fényképe.

Terike Atkáriné fényképe.

Terike Atkáriné fényképe.

Terike Atkáriné fényképe.


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...